wachten...

Succes

→ Winkelwagen bijgewerkt

Info

→ Winkelwagen bijgewerkt

Succes

E-mail verzonden!

Fout

E-mail niet verzonden!

Fout

Artikel niet meer op voorraad!

Fout

Succes

Succes

Fout

Mijn smartphone/tablet is al een jaar oud. Kan ik deze verzekeren? 

Ja, dat kan! Maar let op: Je hebt de eerste 3 maanden geen dekking op een toestel dat ouder is dan 14 dagen. 


Wat is de contractduur? 

Je sluit de verzekering af voor minimaal 12 maanden, daarna wordt de verzekering maandelijks verlengd tot maximaal 59 maanden. Je kunt na deze 12 maanden elke maand opzeggen.


Wie repareert mijn toestel?

Wij werken samen met erkende telefoonreparateurs die jarenlange ervaring hebben in het repareren van smartphones en tablets. Deze reparateurs kun je vinden in de footer van de website. 


Ik heb meer schade dan alleen een kapot display, wordt dit ook vergoed? 

Met een Displayverzekering is alleen je scherm verzekerd. De kosten van reparatie of vervanging worden bij een goedgekeurde schadeclaim door de verzekeraar vergoed. Uiteraard kunnen ook andere schades gerepareerd worden. Deze kosten betaal je zelf. De reparateur overlegt deze kosten altijd met jou. 


Worden de kosten voor het versturen naar de reparateur en retour vergoed? 

Nee, deze kosten zijn voor eigen rekening. Tevens adviseren wij je om je toestel altijd goed te verpakken, zodat deze onderweg niet verder kan beschadigen. Als je voor aangetekend vervoer kiest, kun je je pakketje bovendien altijd traceren.


Betaal ik een Eigen risico?

Bij een goedgekeurde schadeclaim en uitgevoerde reparatie of vervanging, betaal je Eigen risico. De hoogte is afhankelijk van het aantal schadeclaims: 1e schade: €25, 2e schade: €45 euro, 3e schade of vaker: €65 euro. Deze kosten worden via automatische incasso van je rekening afgeschreven.


Wat betaal ik per maand? 

Ongeacht de waarde van je toestel, betaal je €2 premie per maand, inclusief 21% assurantiebelasting. Bij de eerste incasso worden ook de eenmalige poliskosten van €3 verrekend.


Ik heb inmiddels een ander toestel, is dit toestel automatisch verzekerd? 

Nee, maar het kan wel op dezelfde polis gewijzigd worden. Je hoeft dus geen nieuwe verzekering aan te vragen. Je moet dit wel altijd doorgeven, anders is er geen verzekeringsdekking! Het aanpassen van de gegevens kost €3 administratiekosten.


Hoe kan ik opzeggen? 

Opzeggen kan schriftelijk via info@displayverzekering.nl. Vermeld altijd je certificaatnummer. Houd er rekening mee dat de verzekering een minimale looptijd heeft van 12 maanden. Er geldt een opzegtermijn van 1 maand. Je ontvangt altijd een bevestiging. 


Waar kan ik mijn bankgegevens of adresgegevens wijzigen? 

Om je gegevens te wijzigen stuur je een e-mail met jouw wijzigingen naar info@displayverzekering.nl


Kan ik de Algemene voorwaarden teruglezen?

Uiteraard, klik hier voor de voorwaarden.